Representant

Charlotte Nekstad Neergaard

Bli bedre kjent med Charlotte Nekstad Neergaard:

Dette er Charlotte Nekstad Neergaard. Hun er 20 år, og studerer til å bli sykepleier ved høgskolesenteret i Kristiansund.

Charlotte har lenge vært aktiv i politikken, og har blant annet vært leder, nestleder og økonomiansvarlig for Kristiansund AUF. Hun meldte seg inn partiet, da hun først var «gammel nok» til å melde seg inn, og etter det har det blitt mer og mer viktig for henne å være engasjert og ha muligheten til å si sine egne meninger. Ved siden av å være engasjert i AUF, har Charlotte også tidligere vært med i ungdomsrådet i Kristiansund, samt vært elevrådsleder ved Atlanten Videregående skole.

Når det kommer til politiske saker, er det mye Charlotte brenner for. Hun ønsker at Kristiansund skal være en trygg og god by å leve i, både for unge, men også de eldre. Kristiansund bør derfor være en attraktiv, inkluderende og varm by, som ungdom ønsker å flytte tilbake til, og leve i livet ut. Her tenker hun blant annet at Campus Kristiansund, kommer til å spille en viktig rolle, og i tillegg være et godt trekkplaster for byen oss.